Sushi King Bonanza Kembali Menyengat!!



Sebut saja bonanza, automatik mata segar bugar, perut lapar! Peminat setia tak curang sushi king of kos adalah orang pertama yang akan melompat ke langit cucur atap. Hehe. Merapu je kan.

Meh nak cerita sikit. Tengah hari tadi saya telah diculik di tempat kerja oleh teman saya yang mempunyai kegilaan sama yang melampau dengan satu benda yang dinamakan the sushi king!


Sebelum melangkah masuk, kena welpot dulu kan. Berseri muka ibu anak satu kat sebelah sebab guna nutriwhite shaklee. Hehe.

Tu berseri sebab orang sponsor makan buk!
Haha.



Tu dia pinggan. Hehe. Kohado!

Makan sampai perut rasa dah tak dapat nak isi lagi. Pelbagai jenis disumbat dalam mulut. 



Hamboi mak. Muka puas lepas makan sushi ye. Rugi uols kalau tak pergi. Lepas makan sushi ni kena telan omega dan Lecithin banyak-banyak. Biar lemak terurai. Taklah termendap menjadi lemak kesayangan. Betul tak..?





Lemak-lemak ni kena singkirkan cepat dari tubuh. Kalau tak, nanti ketul sana ketul sini lelemak ye.

Oops. Bulan ni ada promo omega pulak. Beli 5 botol dapat voucher rm60. Wah. Wah! Kelas kau jah.

Nak order Pengemulsi lemak terbaik ni..?

Hubungi saya sekarang juga!